7 september konstbildningsdag

Hej!

Konstbildningsdag 7 september med Sveriges Konstföreningar

Nu är det dags att anmäla sig om du vill komma med till Smögen och uppleva Island of Light på Smögen. För att se ljusinstallationerna måste det vara mörkt, därför är detta ett kvällsarrangemang.
Ordföranden och två styrelseledamöter från varje förening är alltid välkommen att anmäla sig. Önskar fler från någon förening komma med så bedömer vi det från fall till fall.

Deltagaravgift: 150,- kr som betalas i samband med anmälan på Bg 419-8560 (SKR Distrikt Bohuslän)

Anmälan görs till ordföranden Christer Blomqvist chris.blom.w@gmail.com senast 1 september. Meddela eventuella allergier .

Läs mer Festival | Island Of Light | Smögen

Program:

18.00
Vi startar med middag på Nordens Arks restaurang. Menyn finns på bifogat blad.

19.00
Avresa mot Smögen. Vi behöver samåka så mycket som möjligt då det är trångt om plats när vi kommer fram till parkeringen i Smögen/Kungshamn.

20.00
Invigning av installationen

Senare på kvällen
Hemresa. Vi bestämmer på plats när vi samlas för hemfärd.

Välkommen

Styrelsen för distrikt Bohuslän/gm Christer