Välkommen till Sveriges Konstföreningar distrikt Värmland!

Distrikt Värmland har en egen Facebook-sida där vi försöker informera om konstutställningar och konstevenemang i länet.

Facebook-sidan lägger vi ut information om våra vår- och höstdagar, konstresor och våra årsmöten. Då och då arrangerar vi även någon konstresa – inom eller utomlands. På Facebook hittar du Värmland under namnet Sveriges Konstföreningar Värmland.

Det är på de gemensamma träffarna vi kan utbyta tankar och upplevelser så deltag så ofta du kan – i listan nedan hittar du våra aktuella medlemsföreningar.

På sidan OM presenterar vi våra föreningar och skall försöka hålla sidan så aktuell som möjligt.

Sidansvarig för distrikt Värmland är Elisabeth Ehne med viss hjälp av Marion Bergsjö.

GDPR-lagen följs både på denna sida och Facebook.

Styrelsen består år 2023 av:

Stefan Norén, ordförande, stefan.ps.noren@gmail.com

Marion Bergsjö, vice ordförande, marion.bergsjo@emafyr.se