Informationsmöte om ny medlemsförmån – en kostnadsfri hemsida för er konstförening

Vi bjuder under december in till digitala informationsträffar i Zoom för att berätta mer om den nya medlemsförmånen. Anmäl dig till det till tillfälle som passar dig bäst.

Nu kan vi erbjuda er konstförening en egen kostnadsfri hemsida. Hemsidan, som drivs ideellt, är reklamfri och helt gratis för förbundets medlemmar. Riksförbundet Sveriges Konstföreningar äger sidan och ansvarar för driften.

Vi bjuder under december in till tre digitala informationsträffar i Zoom för att berätta mer om den nya medlemsförmånen. Anmäl dig till det till tillfälle som passar dig bäst.

Anmälan stängd.

Torsdag 3/12 kl 15.30

Tisdag 8/12 kl 15.00

Onsdag 9/12 kl 18.00

Vi har lagt upp en testsida http://testkf.konstforeningar.se där du kan se hur en hemsida för en konstförening kan se ut. Varje förening kan sedan själva anpassa sin egen sida genom att bestämma färger och ladda upp sin egen logotyp, bildmaterial och innehåll.

Kontakta oss på info@sverigeskonstforeningar.nu om du redan nu vill att vi skapar en hemsida åt er konstförening.

Under våren fortsätter sedan arbetet med att utveckla hemsidan genom att vi lägger till fler funktioner som ni har behov av och önskar.