Webinarium Work local – connect global

The European Network of Art Associations and Kunstvereine, ENAAK, bjuder in er konstförening till ett webinarium med temat Work local – Connect global.

Under webinariet berättar fyra olika konstföreningar från Tyskland, Sverige, Norge och Irland hur de arbetar internationellt. Fokus kommer att ligga på att dela erfarenheter och få information om hur man som en lokal konstförening kan skapa internationella samarbeten och utbyten i sin verksamhet.

Webinariet är öppet för alla i konstföreningen och kommer att hållas på engelska.

Tid: 24:e november kl. 16:00-18:00.

Plats: Online på Zoom

Språk: Engelska

Program: Ladda ner här (PDF)

Registrerar dig på den här länken: Anmälan stängd.

Zoom-länken till mötet kommer att skickas ut dagen innan webinariet.

Varmt välkommen till en spännande eftermiddag.

Om ENAAK

ENAAK är en plattform för samarbeten och utveckling av ideella och medlemsbaserade konstorganisationen och föreningar i Europa. ENAAK består av Riksförbundet Sveriges Konstföreningar, Arbeitsgemeinschaft Deutscher Kunstvereine (ADKV), Norske Kunstforeninger och Finska Konstföreningen. För mer information se ENAAKs hemsida: https://enaak.eu/

Med ekonomiskt stöd av Statens Konstråd.