Medlemssida

Denna sida är bara tillgänglig för våra medlemmar.

Om du är medlem vänligen logga in nedan.

Om er förening inte är medlem kan ni ansöka om medlemskap.

ENAAK webinars

Under 2024 arrangerar vi fyra webbinarium i samarbete med det europeiska nätverket ENAAK. Inspelningarna är tillgängliga i tre månader efter att de genomförts.

Lösenordet för att starta videon är: enaak2024

How to create a contemporary art scene in rural areas

20/2 How to create a contemporary art scene in rural areas Host: Riksförbundet Sveriges Konstföreningar I det första seminariet kommer Gonçalo Marques från vår medlemsförening Moskosel Creative Lab, och Maria Ragnerstam från Konstfrämjandet Norrbotten att utifrån deras olika perspektiv prata om hur det är att arbeta med samtidskonst i Norrbotten. Lösenordet för att starta videon är: enaak2024

How to collect art? Patrons of art