Medlemssida

Denna sida är bara tillgänglig för våra medlemmar.

Om du är medlem vänligen logga in nedan.

Om er förening inte är medlem kan ni ansöka om medlemskap.

Samtida konsthantverk – digitala portfoliovisningar

Tillsammans med Konsthantverkscentrum bjöd Riksförbundet Sveriges Konstföreningar in till digital portfoliovisning på Zoom med samtida konsthantverkare under 2021-22.

Tanken är att öka kunskapen om samtida konsthantverk och dess tekniker och inspirera konstföreningar till framtida utställningar och samarbeten. Kontakta respektive konsthantverkare via deras hemsidor för mer information.

Portfoliovisning #1: Eva Zethraeus, Masayoshi Oya, Åsa Elmstam, Maja Michaelsdotter Eriksson, Mariana Silva Varela och Kristin Larsson
Portfoliovisning #2: Ellen Malmgard, Niklas Ejve, Sofie Karlsson, Jeanette Wåhlstrand, Ellen Dynebrink och Catarina Hällzon.
Portfoliovisning #3: Jokum Lind Jensen, Caroline Harrius, Cecilia Levy, Jonas Rooth, Emelie Liljebäck, Anna Olsson.